Hogyan szerezz vevőt, látogatót a Pinteresten?

Magyarországon 2 millió felhasználó keres ötleteket tervei megvalósításához minden hónapban a Pinteresten. A felhasználók 93% tervez vásárlást a Pinteresten, 87% pedig azért vásárol, mert valamit látott a platformon. A Pinterest is egy csatorna lehet marketing stratégiádban, amivel lehetőséget adsz, hogy minél többen megismerjék termékeidet, szolgáltatásaidat.
Olvasási idő: 3perc
Hogyan tudsz vevőt és látogatót vonzani Pinterest oldaladra?
A Pinterest másként működik, mint a többi népszerű közösségi média platform. Sokan arra használják a Pinterestet, hogy értékes ötleteket, tartalmakat menthessenek el későbbre. Mivel sok fogyasztó elmenti a termékeket, hogy később visszamenjen, és megvásárolja azokat, a Pinterest tökéletes eszköz a termékeket vagy tartalmat értékesítő vállalkozások számára. Pl. látok egy jó túracipőt elmentem mert nyáron az Alpokban fogok túrázni és nincs túracipőm.
Egy másik jelentős különbség a Pinterest és más közösségi hálózatok között a tartalom megjelenítési módja. A Pinteresten a felhasználók többféleképpen tekinthetik meg a Pineket:
- A céges profilod meglátogatásával.
- Kulcsszavak beírásával az ahhoz illeszkedő kategóriákban. Ezért lényegesek a kulcsszavak.
- A saját hírcsatornájukon, ha követnek téged, vagy ha a Pined tartalma kapcsolódik az érdeklődési körük szempontjából.
- Ha hirdetsz egy pint.
Az is egyedülálló a Pinterestben, hogy amikor valaki elment egy promotált (hirdetett) Pint, azt mások is látják a hírfolyamaikban, ami természetesen fokozott elkötelezettségre és további eladásokra ösztönöz. És bár a fizetett hirdetési kampányok véget érnek, maguk a Pinek örökké tartanak, így hirdetéseid soha nem fognak eltűnni a felhasználók előtt. A hirdetők átlagosan 20%-kal több kattintást kapnak a promotált (hirdetett) Pin kampány elindítását követő hónapban.
A fentiekben leírt lépésekben egy új marketingcsatornával tudsz látogatókat, vevőket vonzani céged weboldalára. Mindezekről írtunk egy könyvet az Építs Brandet Pinteresten címmel és készítettünk Vevőszerzés és Brandépítés videós online tanfolyamot. Ha érdekel és többet szeretnél róla megtudni ezen a linken megteheted https://epitsbrandetpinteresten.hu.
Sikeres Vevőszerzést és Brandépítést!

Király Krisztina
Király Krisztina vagyok, fotógráfus és designer, immár 29 éve. A pályám elején még analóg technikával kezdtem a fotós tanulmányaimat, ahol a fényképezés mellett a fotókidolgozás rejtelmeivel is megismerkedtem.
A portré fotózástól a termék fotózásig széles palettán dolgozom szakmámban. Ahogy erősödött a közösségi média és az online jelenlét, megtanultam a WordPress használatát. Weboldalakat, webshoppokat tervezek, kivitelezek. A weboldalak készítésével párhuzamosan képezem magam online marketingben is, mert egy weboldal önmagában, ha nincs „megmarketingelve”, nem lesz jövedelmező.
hasonló cikkeink

0 hozzászólás