Inbound marketing
Annak az útvonalnak a megtervezése és kivitelezése, amit a vásárlód bejár a hasznos és érdekes tartalmakat fogyasztva, például a Youtube videóidat, cikkeidet, email kampányaidat, Facebook posztjaidat és úgy érkezik hozzád, hogy alkudozás nélkül akarja a termékedet és szolgáltatásodat. Ugye jól hangzik? Na ez az inbound marketing, úgy is fogalmazhatnék, hogy az online marketing professzionális szintre emelve és rendszerbe foglalva.
#Brandkatapult.hu
#Branding & Online marketing ügynökség
#Inbound marketing

Emelkedj ki a tömegből, mert a vevő ekkor vesz észre!
Az inbound marketing a jelen!
2014-ben amikor előszőr hallottam az a 48-as hajón egy Meetupon az inbound marketingről, akkkor azt gondoltam, hogy ez a jövő marketing iránya.
Ma azt gondolom, mikor ezeket a sorokat írom, hogy ez már a kőkemény jelen és aki nem az inbound marketing alapelveket használja az folyamatosan lemarad, hogy miért, mert az inbound marketing mellé beköszöntött az AI korszaka. Ennek az oldalnak nem tárgya az AI, de annyiban érdemes megemlíteni, hogy az AI segítségével az inbound marketing egy jelentős szintet lépett.
Lépj szintet az inbound marketing és az AI segítségével! Emelkedj ki a tömegből, hogy észrevegyenek a vevők és nálad költsék el a pénzüket, ne a konkurenciánál.
Online vs. Inbound marketing
Mi a különbség?
Fontos tisztázni pár fogalmat a továbblépéshez és behozok még egy fogalmat az Outbound marketinget. Az outbound marketing esetében lövünk a vevőre a különböző eszközökkel, másképp fogalmazva oda tesszük szolgáltatásainkat, termékeinket „Kéretlenül” a lehetséges vásárló orra elé, még az is lehet, hogy a különböző marketing elemeket valamely rendszerbe is állítottuk akkor is a hangsúly a kéretlen szón van. Még akkor is, ha a vevő valamely hasonló szolgáltatást vagy terméket keresett. Tehát a hagyományos online marketing is kéretlen módon, Facebook, Google Ads, Insta hirdetésekkel, email kampányokkal igyekezett érdeklődőket, majd azokból vásárlókat generálni.
A Inbound marketing ezzel szemben olyan hasznos és érdekes tartalmakat szervez rendszerbe, melyeket a vevő úgymond elfogyasztva szinte rabul ejti és mire elér a szolgáltatásunkhoz vagy termékünkhöz már készen áll az azonnali vásárlásra sőt szinte keresi, hogy mikor és hol veheti meg. De az Inbound marketing nem csak tartalmakból áll, mint azt sokan hiszik, több eszköz segítségével éri el a kívánt célt.
Az inbound marketing előnyei közé tartozik a költséghatékonyság, a magasabb konverziós arány, és a hosszú távú ügyfél-elkötelezettség. Az inbound marketing eszközeinek alkalmazása növeli a vállalkozások online láthatóságát, erősíti a márka hitelességét, és elősegíti az ügyfélkör bővítését.
Vajon menyivel eredményesebb az inbound marketing?
Az elmúlt években sámos összehasonlító kutatás készült a témában, az eredmény, hogy minimum 163% több eredményt hoz az inbound marketing. Számold ki, hogy a Te esetedben ez mit jelenthet. A saját példánk esetében tudom ezt jól szemléltetni, az Brand fotózás & videózás üzletágunk esetében mér két éve a Google első oldalán vagyunk és több millió árbevételt hozott nulla költségen, ez az évek alatt minimum 300.000 Ft el nem költött hirdetési költséget eredményezett, amit másra tudtunk fordítani. Jól jönne plusz 300e kampánypénz?
Vásárlás és újravásárlás végtelen körforgásban!
Egy fontos és lényeges tulajdonságát nem mondtam még el az Inbound marketingről. Azzal, hogy a vevő vásárolt nálad nem állt meg a folyamat, hanem egy spirál mintájára tervezett folyamatként, amit nálad is megtervezünk a vevőt tovább visszük, hogy újra és újra vásároljon nálad. DE! A folyamat itt még nem áll meg, mert igazi vásárlói élményt tervezünk, melynek eredményeképpen megindulnak az ingyen ajánlások feléd, azaz a vevőid úgy áramolnak hozzád, hogy Te ezért a ég világon (na egy kicsit) semmit sem tettél.
Vajon ez nálad is működhet?
Nem volt olyan ügyfelünk, akinél ez ne működött volna. Természetesen amennyiben nem teszed bele a szükséges energiát, erőforrást vagy nincs meg az elszántságod, akkor nem fog működni. Van egy ajánlatom, keress meg minket a lentebb található űrlap kitöltése segítségével és derítsük ki együtt egy kötetlen beszélgetés keretében!
Az Inbound marketing
10 fő eszköze
Az inbound marketing eszközeinek alkalmazása révén a céged képes lesz olyan tartalomstratégia kialakítására, amely vonzza és megtartja az ügyfeleket. A hiteles, értékes és informatív tartalmakkal elősegítik a márkád megkülönböztetését a versenytársaidtól, és hosszú távú ügyfélkapcsolatokat teremtenek, amely stabil és kimagasló árbevételt eredményeznek számodra.
1. Stratégiai terv összeállítása
A felmérések, kutatások eredménye alapján ügynökségünk kiválasztja a megfelelő online marketing eszközöket és technikákat, mint például Buyer persona elemzés, SEO, releváns PPC csatornák, socialmédia felületek, e-mail marketing, tartalommarketing stb., hogy elérje a meghatározott célokat.
2. SEO (Keresőoptimalizálás)
A SEO (Search Engine Optimization) az a folyamat, amelynek segítségével a céged weboldalait optimalizáljuk. A jól optimalizált weboldalak magasabb helyezést érnek el, így nagyobb eséllyel találnak rád a potenciális vásárlók. A SEO az inbound marketing fontos eszköze, mivel elősegíti a célcsoport megtalálását és az organikus forgalom növelését.
3. Tartalommarketing
A tartalommarketing az inbound marketing egyik alappillére, amely magában foglalja a hasznos, informatív és érdekes tartalmak létrehozását és terjesztését. A jó tartalommarketing az ügyfelek kérdéseire ad választ , megoldásokat kínál problémáikra, és értéket teremt a lehetséges ügyfelek számára. A tartalommarketing célja a márka hitelességének és szakértelmének bemutatása, valamint az ügyfelek bizalmának elnyerése.
4. Social Media Marketing
A közösségi média marketing célja, hogy a vállalkozásod kapcsolatba lépjen a célközönséggel, és értékes, érdekes tartalmakat ossz meg velük. A közösségi média lehetőséget teremt az ügyfelekkel való interakcióra, a márka ismertségének növelésére, és a célközönség igényeinek megismerésére. A social média marketing fontos eszköz az inbound marketingben, mivel segít az ügyfelekkel való kapcsolat kialakításában és a hosszú távú lojalitás elősegítésében.
5. E-mail Marketing
Az e-mail marketing egy hatékony eszköz az inbound marketing stratégiában, amely lehetővé teszi a céged számára, hogy személyre szabott üzenetekkel vegyétek fel a kapcsolatot az ügyfeleitekkel és a lehetséges ügyfeleitekkel. Az e-mail marketing kiváló eszköz, az ügyfél-elkötelezettség növelésére és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítésére. A releváns és értékes e-mailek segítenek a márka hitelességének növelésében és az ügyfelek bizalmának elnyerésében. Továbbé része a merketing autómatizálásnak.
6. Marketingautomatizálás
A marketingautomatizálás az inbound marketing stratégia fontos eleme, amely segít a cégednek időt és erőforrásokat megtakarítani, miközben hatékonyabban tudjátok elérn a célközönségeteket. Az automatizálás olyan technológiai eszközöket és szoftverek használatát jelenti, amelyek lehetővé teszik a marketingesek számára, hogy automatizáltan hajtsanak végre ismétlődő feladatokat, és kövessék a vásárlói útvonalat az értékesítési folyamat során.
7. A konverzió optimalizálás
A konverzió optimalizálás (Conversion Rate Optimization, röviden CRO) az inbound marketing stratégia fontos eleme, amelynek célja, hogy növelje a látogatók számát, akik a weboldalad vagy marketing anyagaid kapcsán megtesznek egy várt cselekvést (például feliratkoznak, vásárolnak, letöltik a tartalmat, stb.) A konverzió optimalizálás lehetővé teszi a céged számára, hogy jobban megértsétek a célközönségetek viselkedését és preferenciáit, és ennek alapján alakítsák ki marketing stratégiátokat.
8. Landing Page Optimalizálás
A landing page-ek olyan speciális weboldalak, amelyeket arra terveztek, hogy a látogatók egy adott célkitűzést, például feliratkozást, vásárlást vagy letöltést hajtsanak végre. Az inbound marketing során a landing page-ek kulcsfontosságú szerepet játszanak abban, hogy a látogatókból konkrét érdeklődők és ügyfelek legyenek. A hatékony landing page optimalizálás biztosítja, hogy az oldalak megfelelően kommunikálják az ajánlat értékét, és ösztönözzék a látogatókat a kívánt lépés megtételére.
9. Az értékesítési folyamatok automatizálása
Az értékesítési folyamat automatizálás a folyamatok és feladatok automatizálását jelenti, amelyek az inbound marketing stratégia részeként működnek. A sales automatizáció célja, hogy növelje az értékesítési hatékonyságot a cégedben, csökkentse az emberi erőforrás igényt az ismétlődő feladatokra, és javítsa az ügyfelekkel való kommunikációdat, és segít a lehető leghatékonyabban kezelni az érkező leadeket, és elősegíti a vásárlót a döntéshozatal során.
10. PPC kampányok fontossága
A PPC kampányok segítségével célzottan és gyorsan tudod a tartalmaiddal elérni a kívánt célkozonséget. Pl.: segítik a landing oldaladra vinni a célközönséget, vagy a videóidat, podcastodat és blogbejegyzésedet eljuttatni olvasóid felé, hogy folyamatosan látható legyél és amikor értékesítesz azonnal megísmerjenek és vásároljanak nálad.
Hogyan készül az egyedi és hatékony
Inbound marketing stratégiád?
A stratégi a kialakítása olyan, mint amikor egy kiváló bor készül: a szőlőt gyorsan szüretelik, de a finom íz kialakulásához időre van szükség a hordóban.
A szőlő szüretelése az amikor veled meetingelünk a kezdő lépésnél, a finom íz kialakulása az amikor mi elemzünk, kutatunk akár egy hónapon át.
01.
Kapcsolat felvétel
A lentebb tálálható ürlap segítségével vedd fel velünk a kapcsolatot és munkatársunk felveszi veled a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel után egy max fél órás beszélgetés keretében kiderítjük, hogy tudunk e neked segíteni?
02.
Kezdő lépés, Kick-of meeting
A szerződéskötés utáni első lépésben egy jó hangulatú célfeltáró kisk-off meetinget tartunk, tapasztalatunk szerint ez 3-4 órát vesz igénybe tőled, ahol egy előre megírt audit kérdéslistán megyünk keresztül. Begyűjtünk minden fontos információt, a munkánk kezdéséhez
03.
Kidolgozzuk a stratégiát
Kidolgozzuk a stratégiát. Kutatásokat végzünk (pl.:piaci elemzés, kulcsszókutatás, konkurencia és versenytárselemzés SEO szempontból, stb). Ha miminden kutatással megvagyunk, összeállítjuk az érthető szövegezésű stratégiát, amit azonnal alkalmazni tudsz. A teljeskörő, hatékony startégia kidolgozása tapasztalataink szerint 4 hete vesz igénybe.
04.
Prezentáljuk és átadjuk a stratégiát
A prezentáció alkalmával nem csak a kezedbe nyomjuk az Inbound startágiádat és pá… Hanem részletekbe menően átbeszéljük és a felmerülő kérdéseidet megválaszoljuk, Ez a tapasztalatunk szerint 2 órát vesz igénybe és egy 30-70 oldalas pdf dokumentumot adunk át a kiegészítő fájlokkal együtt, a választott csomagtól függően.
05.
Megvalósítás, optimalizálás
Igény esetén a stratégiában található feladatokat (PPC kampányok, webfejlesztés, márkastratégia kialakítás, reklámeszközök gyártása, social média felületek menedzselése) kivitelettük azaz folyamatosan fogkuk a kezedet a megvalósítás során. Sőt a folyamatos optimalizációban is igény szerint sgítük.
06.
Folyamatos segítség
Ai imbound megvalósitás vagy a tanácsadás során folyamatosan kapcsolatba maradunk és igény szerint hetente vagy havonta meetingelünk segítjük a munkádat. Félévente és évente egy felülvizsgálatot tartunk ahol átnézzük az eredményeket és ha szükséges módosítjuk a stratégiádat.















Miért válasz minket?
Eredményekre összpontosítunk
Célunk, hogy minden online marketing stratégia valódi eredményeket hozzon ügyfeleink számára. Olyan stratégiákat dolgozunk ki, amelyek a legjobban bevált gyakorlatokon alapulnak, és ezt egyedi igényeidre szabjuk.
Átlátható kommunikáció
A projekt elejétől a végéig folyamatosan kapcsolatba maradunk. Velünk bármely üzleti elképzelésedet megbeszélheted, szívesen segítünk
Rendszerben gondolkodunk
A stratégiai elemk összessége egy rendszert fog alkotni, mely rendszerelemk egymáshoz vannak kapcsolva és segítik egy más hatékonyságát. Például egy hírlevél sorozat nem önmagában áll, hanem kapcsolódik a kampányokhoz, a weboldaladhoz, erősíti a márkakommunikációdat.
100%-ban működő gyakorlat
100%-ban kipróbált, működő módszereket alkalmazunk.
Minden új skill-t külön pilot projekekben tesztelünk és ha beváltak csak akkor visszük át éles projektekbe.
Idő- és költséghatékonyság
Megértjük, hogy idő és pénz szempontjából hatékony megoldásokra van szükséged. Ennek érdekében gyorsan és költséghatékonyan dolgozunk, hogy a legjobb eredményeket érjük el. A mai gyorsuló vállalkozási környezetben ez nem is lehet másként, ennek érdekében professzionális digitális megoldásokat alkalmazunk.
Szakértő csapat
A Brandkatapult.hu-nál széleskörű tapasztalattal rendelkező munkatársakkal dolgozunk és folyamatosan képezzük magunkat az új technológiák megismerésében és használatában. Célunk, hogy tudásunkkal folyamatosan az élbojban legyünk.
Nem csak csináljuk, hanem oktatjuk is
Könyvet írtunk a Pinterestről, hogyan szerezz vevőt és hogyan építs erős brandet.
Online tanfolamaik vannak a Canva Pinterest használatáról, Reels videók készítéséről. Workshoppak tartunk a Facebook, Google Ads, Insta és a TikTok használatáról
30 éves vállalkozói tapasztalat
Tulajdonosaink 12 éves online marketing és 30 éves vállalkozásfejlesztési tapasztalattal rendelkeznek.
Hogyan tudunk neked segíteni?
Dolgozzunk együtt, kezdjük el a stratágiád megtervezését…
Megcsináljuk helyetted
A Te igényeidre szabva, elkészitjük egyedi online marketing stratégiádat
Szakértői segítséget nyújtunk a kivitelezésben
Magad szeretnéd elkészíteni az Inbound stratégiádat, de vannak kérdéseid. Szívesen megválaszoljuk egy tanácsadás alkalmával.
Regisztrálj ingyenes konzultációnkra!
Derítsük ki együtt, hogyan hozhatjuk ki hirdetéseidből
a lehető legtöbbet
FAQ
Online marketing stratégia I Gyakran ismételt kérdések
Ha felmerült benned bármely kérdés az oldal böngészése közben, nézz körül itt, reméljük megtalálod a megnyugtaó választ.
Kinek érdemes online marketing Stratégiát készíteni?
Anno azt tanultam, hogy ezt közvetlen a vállalkozás inditásánál kellene minden válllakozásnak elkészítenie. Reálisan ez attól függ mekkora a játéktered, azaz mekkora piacod van és milyen a termékköröd és az is fontos mekkora erőforrást tudsz mozgósitani a céljaid elérésére. Írj nekünk és megbeszéljük!
Mennyi időt vesz el tőlem?
A stratégia szinte elengedhetetlen és nagyon megtérülő befektetés. Ha te csinálod és nincs tapasztalatod benne akár 2-3 hónap. Amennyiben az elkészítését ránk bízód neked egyszer 3-4 óra. és a készítés közben pérszor felhívunk egyeztetésekre, ezek 10percnél nem hosszabbak.
A kivitelezést is meg tudjátok csinálni?
Természetesen igen. A marketing stratágia mindennek az alapja, ez a kezdő lépés. Minden mást ez alapján lehet készíteni. A Brandkatapult.hu-nál a az Online kampányok tekintetáben negyed években azaza 3 hónapokban gondolkodunk,. természetesen ez nem érinti. A brand és termékfotózásoka, a márka építést, audit és reklámeszközök tervezését.
Mennyibe kerül egy stratégiai terv?
Ez attó függ, hogy mit szeretnél, milyen erőforrásaid vannak a kegkisseb csomagunk már 470.700,- Ft-tól elérhető.
Mi a fizetési feltétel és a módja?
Nálunk minden szolgáltatás szerződéshez kötött és a díj fizetése szerződés aláírása után fizetendő, utalással az esedékes díj 50% a, pezentációt és a statégia átadását követően a fennmaradó 50% a.
A stratégiai terv alapján én is meg tudom csinálni?
Amennyiben van hozzá kedved, szabadidőd és szívesen tanulsz új dolgokat igen meg tudod csinálni. Minden átadott tervünk könnyen érthető formában van megfogalmazva, amannyiben ez lehetséges mellözük a szakzsargonokat. Igény szerint tanácsadói segítséget is tudunk részetekre nyújtani, ha elakadtok valahol.
Kezdjük el együtt a hatékony marketing stratégia terved elkészítését?
Katapultáld ki árbevételed…
„Egy lendület nem ér semmit, ha nem cselekszünk azonnal. Az idő múlik, és az esélyek elszállnak velünk együtt. Ne várjunk a tökéletes pillanatra, mert az sosem fog eljönni. Kezdjük el most, és alakítsuk a jövőnket saját akaratunk szerint.”
A. Leslie