fbpx

Üzleti portré fotózás & videózás

Szeretnéd, hogy profi és kreatív képek,  üzleti portré fotók és videók készüljenek egy üzleti portré fotózás  alkalmával csapatodról akár nálad vagy studióban, amit fel tudsz tenni a weboldaladra, Facebookra, Linkedinre?
Marketing látásmodú fotográfusunk és videós szakembereink, ebben hatékony segítséget tudnak nyújtani neked.

Kérd ingyenes konzultácionkat és beszéljünk a projektedről!

#Branding & Online marketing ügynökség
#Brandfotózás
#Üzleti fotózás
#portrefotozas #reklamfotozas #termekfotozas

brand-fotozas-videozas-brandkatapult

Emelkedj ki a tömegből, mert a vevő ekkor vesz észre!

szemelyes brand fotozas kep1

Az üzleti portré fotózásról

Akár coach, tanácsadó, művész vagy zenész vagy, az emberek meg akarják ismerni a márka mögötti személyt, ezért fontosak a rólad készült képek. Ez az oka annak, hogy nem mindegy milyen minőségű fotókkal jelensz meg a közönséged előtt, mert sokszor a munkád minőségét is megitéletik arról, hogy mennyire igényesen nézel ki a fotóidon. A legjobb módja annak, hogy ütős képeid legyenek magadról, ha egy olyan fotóst kérsz fel, aki ennek a specialistája. 

Amikor a leendő vásárlód ránéz a fényképedre, milyen érzése legyen? Mit gondoljon rólad vagy termékedről?

  • Inspiráció
  • Kreativítás
  • Intelektuális hatás
  • Öröm

Fontos kérdések a fotózás előtt!

  • Melyik szolgáltatásomat, termékemet reklámozzam?
  • Hol reklámozzam termékeimet, szolgáltatásaimat?
  • Melyik közösségi platformot érdemes használni? Honnan jöhet több ügyfél?
  • Hirdessek? Hol? Facebookon? Írjak blogokat? Nyomtatott médiában hirdessek?

Rengeteg kérdés, ami felmerül, amikor szeretnénk termékeinket szolgáltatásainkat eljuttatni leendő vásárlóinkhoz.

3 ok amiért fontos eldönteni, hogy tudjuk milyen fotókra lesz szükségünk:

  • először is azért, mert olyan fényképekre van szükségünk, amelyek kivállóan néznek ki többféle méretben és felbontásban is,
  • másodsorban, mivel egyes közösségi médiaplatformok eltérő közönséggel rendelkeznek, és ami az egyikben működik, az egy másikban nem működik. Például az Instagram a jobban szűrt hírcsatornákat részesíti előnybe, míg a humor nagyon jól működik a Facebookon,
  • harmadsorban posztjaink számától is függ, mennyi képre van szükségünk.
üzleti-portré-fotózás-brandkatapult
üzleti-portré-fotózás-brandkatapult

Milyen képekre van szükséged?

  1. Inspirációd forrása.
  2. Eszközök, amikkel munkádat végzed.
  3. Márkád a színfalak mögött.
  4. A munkaterületed ahol dolgozol.
  5. A terméked használat közben, vagy a veled való közös munka gyakorlatban.
  6. Te magad.

Galéria

Inspirálódj munkáinkból!

uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-csapat
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-agi
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-adamj
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-petra
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-peter
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-sandro
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-judit
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-dr
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-otthoncentrum2
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-otthoncentrum
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-oliver
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-szepsegpont
uzleti-portre-fotozas-brandkatapult-gabor
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 3
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 2
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 4
foto kiraly krisztina brand fotozas termek foto 5